Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2009 14:40 - ПОМНИ МЕ!
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3507 Коментари: 2 Гласове:
0



image ПОМНИ МЕ!

Помни ме...когато спиш и аз гадая твоите сънища..
когато далеч от нашето легло...аз съм в твоите мисли..
Помни ме..
Помни ме...когато замина и не се върна към нашия дом..
когато студът и мъката се стопят...и те прегърнат..
Помни ме!
Помни ме ...когато гледаш в очите на миналото..
когато вече няма изгреви в твоите прегръдки..
и когато си невидим за мен..
Помни ме! Обичам те..
когато те погледна в очите...ме заплиташ в твоя живот..
Помни ме! Обичам те..
Очаквам те спокойна...без ненавист...безкрайно..
Помни ме..
Защото моята душа е татуирана...във твоята кожа..
Помни ме...когато усещаш...тревога в душата си..
ако твоята страст и твоята любов не ме топлят..
Помни ме ...когато гледаш в очите на миналото..
когато вече няма изгреви в твоите прегръдки..
и когато си невидим за мен..
Помни ме! Обичам те..
когато те погледна в очите...ме заплиташ в твоя живот..
Помни ме! Обичам те..
Очаквай ме спокойна...без ненавист...безкрайно..
Помни ме! Помни ме..
защото... моята душа е татуирана...във твоята кожа..
Обичам те..
когато те погледна в очите ме заплиташ в твоя живот..
Помни ме...Помни ме...

http://vbox7.com/play:454b1df9




Тагове:   marc anthony,


Гласувай:
0



1. анонимен - mnogo e romanti4no
16.06.2009 15:38
mnogo e romanti4no
цитирай
2. анонимен - cheap wedding dresses
31.12.2011 05:54
I know you probably get a lot of comments like this <a href="http://www.theuniuni.com/weddings-events/wedding-dresses.html" title="cheap wedding dresses">cheap wedding dresses</a>, but just wanted to let you know that I really appreciate the work you have put into the blog. I was wondering if I could put a link on my blog because I am sure my followers would love to read it <a href="http://www.theuniuni.com/weddings-events/wedding-party-dresses.html" title="wedding party dresses">wedding party dresses</a>. Let me know.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2212017
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!