Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 23:34 - Ще те обичам/Te Voy A Querer
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1207 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2009 09:23


imageВъпреки че всичко случило се вече е към своя край, 
въпреки че то никога повече няма да изживее един нов изгрев,  
ако изведнъж остана сама в тишината, 
аз ще тръгна по твоите стъпки, добре го знаеш. 
И ако си тръгнеш и ти - последната моя надежда,image  аз ще потърся своя път по твоите стъпки. 

Вярвам в това, че любовта извисява до небето, 
че ако те помоля - от корабокрушение ще ме спасиш ти. 
Вярвам в надеждата за новия ден.  
И че това между нас е вечно, вече го знам. image

И че си струва, ако съдбата ни изправя пред изпитания, 
или ако някой каже, че тази любов не може да съществува. 
Ах, аз:

Припев:image
Ако твоят глас не се чува в моите мечти/сънища, 
и твоите очи не се обръщат към мен, за да ме погледнат, 
ще се върна в друг живот , за да те срещна, 
ще се върна, за да те видя, вярвай ми! (2)


Колебанията и страховете вече си отидоха от мен, 
вече нямам повече тайни за криене. 
Вече тръгвам и в този момент заявявам, 
че вече няма нищо, което може да ме спре. 

Не, не, няма да си мисля за това, което ще следва утре, 
искам да се събуждам и да посрещам зората до теб, всеки път. 
Ах, Господи!image

Припев:...

Предишните болки сега са история, 
Прагът на измамите вече е прекрачен. 
Чувствам, че твоята любов ме извисява към славата (щастието), 
Готова съм да те обичам, сега го знам! 

Припев:... (3)image

Ще те обичам, въпреки силният насрещен вятър, 
и това, че никой не ни подкрепя! 
Кълна ти се, че този път, ах, аз... 
ще те обичам! Без да моля за мнение, 
без да давам обяснения...  
Аз съм свободна да избирам!
Ах, аз ще те обичам!

Припев:...image
Jennifer Lopez y Marc Antony


http://www.vbox7.com/play:69065bdc
  =========================================

Aunque todo lo que ve se terminara, 
Aunque ya nunca volviera a amanecer, 
Si de pronto en el silencio me encontrara
yo me iria tras de ti lo sabes bien

Y si fueras tu mi ultima esperanza 
Tras tu huella mi camino buscare

Creo en eso que el amor te lleva al cielo 
De pedirte en el naufragio salvame
Creo en eso de esperar el dia nuevo
Que lo nuestro es para siempre ya lo se

Y que importa si el destino se indignara
O si alguien dijera que este amor no puede ser
Аy, yo: 

Coro:
Si tu voz no la escuchara entre mis suenos
Y tus ojos no me guiaran para ver
Volveria de otra vida por tu encuentro
Volveria para verte creeme (2)


Ya las dudas y los miedos se me fueron
Ya no tengo mas secretos que esconder
Ya partir de este momento yo decreto
que no hay nadie que me pueda detener

No no voy a pensar en que vendra manana
Quiero despertar contigo cada amanecer 
Ay, Dios:

Coro: …………………..

Las penas pasadas ahora son historia
El umbral de las traiciones ya cruce
Siento que tu amor me llevara a la gloria
Estoy lista para quererte ya lo se

Coro:…………………..(3)

Te voy a querer aunque se oponga el viento
Y nadie este de acuerdo 
te juro que esta vez ay yo
Te voy a querer sin pedir opiniones, 
sin dar explicaciones.
Soy libre para escoger
Ay yo te voy a querer 

Coro: …………………..





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rusenskovareno - Много трогателно, направо ще се ...
15.06.2009 23:41
Много трогателно, направо ще се разплача! :-( Тия трогателни текстове на песни, ах те само усложняват нещата след раздялата, подтикват към депресия и отразяват именно това, което е трябвало да направим по време на връзаката и което не сме направили за съжаление! :-(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2211922
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!