Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 22:33 - Защо те обичам...
Автор: mecheb Категория: Тя и той   
Прочетен: 5677 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 16.07.2009 22:40


image

Обичам те, защото ти си радостта...
Защото ме караш да се чувствам както никога до сега...image
Мога да ти се доверя без да се притеснявам...
Твоята вяра е това което държи пламъка imageна любовта жив...
Обичам те, защото съм жив от момента, в който се запознахме...image
Винаги си до мен когато имам нужда...
Обичам те, защото ме караш да показвам най-доброто от себе си...
Защото си неустоима...
Винаги успяваш да ме накараш да се усмихна...image
Обичам те, защото си усмивка, и нежност, и любов...
Когато мисля за теб се изпълвам с прекрасно чувство...
Имаш прекрасно чувство за хумор
Обичам те, защото си различна...
Любовта е, това което значиш за мен - а ти си всичко...image
Обичам те - просто така, обичам те, защото те има...
Всеки път когато те погледна, сърцето ми спира за миг...
Показа ми истинското значение на любовта...
Сънищата ми са прекрасни, защото ти си в тях....image
Ти си тази, която държи ключа към моето сърце...
Помагаш ми в трудни моменти...
Защото вярваш в мен...
Обичам те, защото си ти...
Показа ми истинското значение на imageлюбовта...
Сънищата ми са прекрасни, защото ти си в тях...
Обичам те защото си красива...


image
http://www.dailymotion.com/video/k3jom8SYuridqkomxK




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Прекрасно е написано!
17.07.2009 22:41
Прекрасно е написано!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2211278
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!