Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 23:22 - За теб
Автор: mecheb Категория: Тя и той   
Прочетен: 5659 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 09.02.2012 17:32


image

image
Здравей, не се познаваме,
кажи ми здрасти. Очите ти
говореха за бъдещите страсти,
за първата целувка на пейката
под блока, не знам дали за ме-
не ти си правилна посока.
Но зная, че преди съм живял
и без тебе, но някак си е по-добре,image
когато си до мене да мога да се
радвам на твоите целувки,
да знам че ме обичаш без
никакви преструвки.
Когато е любов нека е голяма,
искам да бъдеш днес ти моята дама.
imageДа ме обичаш завинаги, макар и за малко
вечната любов я няма жалко,
но не е от значение за мене,
бъдещето нека да говори във сег. вр.
и не е важно аз как те описвам,
а това, че когато ме няма ти липсвам.

Припев:
Искам да бъда в теб, тогава ще съм
на най-красивото място на света.
Искам да бъда в теб, и мога да съм.image
Отвори ми да вляза сега. Трябва да
си до мен, за да бъда щастлив,
за да бъда щастлив. Трябва да си
със мен, за да съм истински жив.

Сърцето ми отдавна не е било нещастно,
защото Бог явно не стоеше безучастно,
не знам с какво заслужих този подарък,
соленият ми живот да стане малко по-сладък.
Това, че те познавам е нещото, което
би могло да спре дори вълните във морето.
1 година, 1 сбъдната мечта, 1 любов, 1 истинска жена.

Припев:
imageИскам да бъда в теб, тогава ще съм
на най-красивото място на света.
Искам да бъда в теб, и мога да съм.
Отвори ми да вляза сега. Искам да
бъда в теб, тогава ще съм на най-
красивото място на света. Искам да
бъда в теб, и мога да съм. Отвори ми
да вляза сега.

1 година, 1 сбъдната мечта, 1 любов, 1 истинска жена.image
1 година, 1 сбъдната мечта, 1 любов, 1истинска жена.
1 година, 1 сбъдната мечта, 1 любов,
1 истинска жена. 1 година, 1 сбъдната мечта, 1 любов,
1 истинска жена.





Тагове:   обичаш,   очите ти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добър вечер!Страхотно е.....:)
15.07.2009 23:32
Желая ти много слънце в душата и винаги да е Лято в сърцето ти!
С усмивка ще постигнете повече....само напред и не се предавай!
с уважение Веса Лалова
лека и нежна нощ!:))
цитирай
2. анонимен - haresa mi mnogo. . noooooo vij az si ...
16.07.2009 08:37
haresa mi mnogo..noooooo vij az si vqrvam vav ve4nata lubov.. da v na4aloto moje da bade burna strast.., no posle moje da premine v obi4 i uvajenie... vqrvam v tova...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2209813
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!