Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 13:45 - Обичам те, това е всичко
Автор: mecheb Категория: Тя и той   
Прочетен: 20345 Коментари: 0 Гласове:
0



image Искам да бъда летният дъжд, когато вървиш. Искам да бъда нежната песен, преди да заспиш. Искам да спя в твоята прегръдка и сутрин да се будя от твоята целувка! Искам само твоята любов!

Любовта, която изпитвам към теб ме кара да дишам.

Обичам те с цялата си душа. Радвам се, че те срещнах на този свят. Винаги ще бъда до теб.

Пребродих земята, за да те намеря, но си заслужаваше.

Ти си смисълът на живота ми, най-ценното нещо в него.

Ти ме правиш по-истински и по-добър. Искам това щастие да продължи.

Колкото повече си мисля за теб, толкова повече те искам. Колкото повече те искам, толкова повече ме боли.

Любовта не е да си намериш някой, с когото да живееш, а някого, без когото не можеш да живееш.

Сънувах прекрасен сън и ти беше там стоеше до мен и аз се чуствах като в рая.

Няма нощ, в която да не си мисля за теб и ден, в който да не въздишам по теб.

Обичам те! Ти не излизаш от мислите и сърцето ми.

Понякога ми се иска пак да съм дете, защото издраните колена по-лесно се лекуват от разбитото сърце.

Обичам те толкова, колкото са звездите на небето. Даже повече.

Искам те! Желая те! Копнея за теб!

Обичам те, това е всичко!
image

Има само две времена, когато искам да съм с теб – СЕГА и ЗАВИНАГИ.

Имам една мечта и тя е винаги да бъда с ТЕБ:)!!!

Ти си в сънищата ми, искам да чуя гласа ти, очаквам докосването ти. Обичам те.

Мечтая за теб. Сънувам те. Непрестанно.

Не мога да спя, не мога да се храня, твоите красиви очи не мога да забравя.

Ти си красива малка звезда. Винаги ще те следвам.

Обичам те! Обичам твоите ръце, обичам да милваш моето лице. Без теб не мога!

♥ Обичам те! Това е нещото, което от толкова време искам да ти кажа!

Ако си мислиш, че си постоянно в мислите ми, че бих направила всичко за теб и че те обичам - съжалявам … но си прав!

Обичам пламъка в очите ти, обичам влюбения трепет в сърцето ти. Обичам те!

image
 





Тагове:   море,   мече,   слънце,   очи,   пламък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2209958
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!