Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2009 21:17 - Какво е любовта ?
Автор: mecheb Категория: Тя и той   
Прочетен: 6594 Коментари: 2 Гласове:
0



Любовта е ...

 image

Да имаш някого с когото да споделиш живота си ...

 image

Да знаеш, че никога няма да си сам ...

 image

Да се грижи за теб когато си уморен ...

 image

Да те чака докато се завърнеш ...

 image

Да имаш някой който да те почеше по гърба ...

 image

Да знаеш, че някой ти вярва ...

 image

Винаги заедно!

image
 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - haresa mi. . kakvo e za teb lubovta i ...
08.07.2009 08:11
haresa mi ..kakvo e za teb lubovta i az mislq taka...mogat o6te mnogo raboti da se dobavqt, no tezi sa osnovnite.....haresa mi i pesni4kata....blagodarq ti..
цитирай
2. анонимен - Скарлет
08.07.2009 11:54
Любовта е и болка и страдание... Изгаряне, копнеж, желание.... и още много, много неща!!! И на мен ми хареса!!!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2206095
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!