Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2009 13:08 - Да обичаш означава да познаеш безкрайността!
Автор: mecheb Категория: Тя и той   
Прочетен: 4193 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2009 13:09


ВЯРВАМ И ОБИЧАМ
image

Много пъти съм се чудела, дали съществува магията и какво предствлява тя. Дали е щастие или сила, дали е невинната детска усмивка или нещо друго. Питала съм много  хора и всички са ми давали различен отговор. Едни казват - това са мечтите, други казват - това е животът, трети - това е щастието. Но аз не съм съгласна, защото според мен истинската магия трябва да обединява всички тези неща. А единственото нещо, което изразява всички чуства се нарича любов.
   
Един жест, една усмивка, една сълза, една мечта, една надежда и всичко това е любов. Като летен ден се появява и живота ни озарява.           
imageВеднъж ме попитаха как си представям любовта и аз отговорих, че тя е нещо вълшебно, нещо красиво, като изгрев над морето и залез над планината. В любовта са скрити най-истинските преживявания, най-голямото себеотрицание, най-красивата радост и най-дълбоката болка. Любовта е тема, за която пишат писателите в техните романи, поетите - в нежните стихове, учениците - на чиновете. Но любовта не е само красиви думи, тя е мисли, чувства, живот. Тя е всичко, тя е слънцето, изгряващо сутрин и звездата, светеща нощем. Тя е мечта и сълза.  
imageЛюбовта се крие в целувката на мама или в прегръдката на татко, или в онова странно чувство на първата целувка. Любовта те кара да виждаш красивите неща в света около теб, а лошите просто да не ги забелязваш. Любовта ти подарява онази загадъчна усмивка, която, щом я видят хората, веднага разбират, че стрелите на Амур са те докоснали. Да обичаш означава да даряваш любов на всеки около себе си. Да вярваш в любовта означава  да сбъднеш своите мечти. Когато обичаш, ти се стремиш да бъдеш все по-добър и по-добър. Стараеш се да заличиш недостатъците си и да подсилиш добрите си качества. Не случайно се казва, че любовта дава криле image- когато тя те докосне, сякаш излиташ високо към небето, към звездите, иска ти се да прегърнеш целия свят и да викаш от щастие, както никога досега. И защо? Просто от радост, че до теб има някой, който държи на теб и който те обича! Някой, когото можеш да хванеш за ръка, да прегърнеш или просто да погледаш - да видиш в очите му всички най-красиви кътчета на душата си, всички цветове на мечтите си и те да станат реалност само чрез един поглед на човека до теб. И тогава осъзнаваш колко е хубаво, когато слънцетоimage огрява Земята, да имаш с кого да се насладиш на топлината му, а когато отива да спи, с човекът до теб да съзерцавате магията на залеза. Да има с кого да събираш мидички по плажа, да скачаш в купчините есенни листа, да правиш снежни човеци... да обичаш и да вярваш
   
Аз обичам слънцето, дъжда, вятъра, хората, живота. Защо ли...? Защото вярвам, че любовта е магия, която никой не може да ни отнеми. Това е нашата малка магия, която ние крием в нашите сърца и я разкриваме само на специални хора. Тя е мечта, която си струва да изживееш. Любовта, това е песен без край!...
image

 




Тагове:   нежните любовта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Mecheb
29.06.2009 13:22
Най-ПРЕКРАСНОТО МАНИ4Е СИ и АЗ СИ ОБИ4КАМ МИЛИ4КО МЕ4Е.Благодаря ти че те има МИЛИ4КО.
цитирай
2. анонимен - saglasna sam sas vsi4ko koeto si ...
29.06.2009 14:23
saglasna sam sas vsi4ko koeto si napisala... bravo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2206083
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!