Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2009 10:37 - Попита ме?
Автор: mecheb Категория: Тя и той   
Прочетен: 6147 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2009 10:39


image
Днес ти ме попита
дали те обичам,
дали ще те искам,
дали ти се вричам.
image
Запитай звездите
и те ще потрепнат.
Запитай листата
и те ще прошепнат,

че аз те мечтая,
във нощ те сънувам,
в реалност желая,
и в сън теб бълнувам.

image

http://vbox7.com/play:6d168679




Тагове:   обичам,   мечтая,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - izvinqvai, no za6to krade6 4ujdi ...
23.06.2009 10:43
izvinqvai , no za6to krade6 4ujdi stihove..te sa na oblak... az daje mu bqh pisala na 4oveka..mai na nego bqha de... ako ne se barkam
цитирай
2. mecheb - izwinqwai i ti...
23.06.2009 10:46
nikyde ne pishe che sa moi....,a za razlika ot teb kyde se kriesh pod анонимен az ne se kriq pod nishto...... anonimnostta e prosto dokazatelstwo za strah i malodushie /izwinqwai za opredeleniqta,no tuk wseki e mn silen pod nqkakwa anonimnost da se izkazwa, a ako ne e w anonimnata sqnka skrit taka li shte pishe?"ritorichen vypros e" -EDVA LI/ tuk si publikuwam neshta koito sa mi haresali... ako dyrjish konkretno ot tuk e kopirano stihotworenieto:http://oblak.bg10.com/lirika.htm no ne mislq she nqkyde tuk se twyrdi che sa moi......nqmam takiva pretencii nito smqtam da imam.....PISHE LI NQKYDE CHE BLOGA TRQBWA DA SYDYRJA SAMO I EDINSTWENO LICHNO TWORCHESTWO,ANOHIMNIQ?........... ako towa te drazni prosto ne gi cheti....
Lek i uspeshen den!
цитирай
3. mecheb - Анонимен
23.06.2009 11:02
Анонимен, погледни от другата страна на нещата.Тези неща са от хубави по хубави, затова трябва да се четат от милиони хора.Идеята е да се стигне до всяко ДОБРО сърце.Никой не претендира за авторското.В този блог се побликуват и ще се побликуват КРАСИВИ, ПРЕКРАСНИ неща.Нека те да стигнат до всяко добро същество.
Един съвет-ПРЕДСТАВИ СЕ, ПИШИ С ИСТИНСКОТО СИ ИМЕ.Тогава може и да погледнеш по друг начин на нещата.
Лек и спорен ден от ВТОРОТО МЕ4Е
цитирай
4. анонимен - za6to mi se struva 4e s vtoriq kom...
23.06.2009 13:31
za6to mi se struva 4e s vtoriq komentar ..te glojdi savestta...
цитирай
5. mecheb - а защо ми се струва,4е в ....
23.06.2009 14:10
твоите коментари изписваш себе си ..... и твоите виждания за нещата и света си мислиш,4е ...... всички са като теб е не ...... ако теб те гложди за разни нещата СЪВЕСТТА нас няма за какво да ни гложди.Това не е блог създаден да се заяждаме за дребнавости а де се покаже хубавата страна на нещата ............ да се даде лъч светлина/да на този който иска да я получи/........ АНОНИМНИЯ ,направи си сам със себе си и глождещата ти съвест равносметката и ако смяташ да продължаваш в този дух ... продължавай но не и в този блог има много други, в които можеш се заяждаш и обиждаш колкото си искаш .....НО НЕ И ТУК!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Не е тук мястото!!!!!!!!!!!!
цитирай
6. анонимен - moite vijdaniq za ne6tata sa si moi ...
23.06.2009 14:47
moite vijdaniq za ne6tata sa si moi vijdaniq....savestta mi e 4ista...tvarde gord 4ovek sam.. za da se zaqjdam s teb...prosti
цитирай
7. анонимен - cheap wedding dresses
31.12.2011 07:52
I know you probably get a lot of comments like this <a href="http://www.theuniuni.com/weddings-events/wedding-dresses.html" title="cheap wedding dresses">cheap wedding dresses</a>, but just wanted to let you know that I really appreciate the work you have put into the blog. I was wondering if I could put a link on my blog because I am sure my followers would love to read it <a href="http://www.theuniuni.com/weddings-events/wedding-party-dresses.html" title="wedding party dresses">wedding party dresses</a>. Let me know.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2209853
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!