Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 13:04 - Песен за теб
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3511 Коментари: 0 Гласове:
4



Песен за теб- Дамян Дамянов  
Вдигни очи! За миг вдигни очи!
Защо? Не питай, просто погледни ме!
Помилвай ме и кротко помълчи,
и ако искаш двама ще мълчиме...
Защо? Не питай! Ти ще разбереш -
загледай се във погледа ми тъжен...
Очите, ако можеш да четеш,
ще ти разкажат всичко. Те не лъжат...
Във тях сега люти една сълза,
а твоят смях е птичка под небето;
ръцете ти са клони на бреза,
а аз живях без птици и дървета.
А аз живях без сини небеса,без пролети,
без цъфнали надежди очите ти са капчица роса,
в които небесата се оглеждат...
Лицето ти е цяло светлина,
косите ти горят като житата,
а в мойте нощи нямаше луна,
затуй израснах блед сред тъмнината;
затуй протягам смръзнали ръце
и жадно през очите ти надничам -
през тях се вижда твоето сърце
и аз затуй тъй много ги обичам.


Дамян Дамянов




Тагове:   небе,   светлина,   очи,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2210376
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!