Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2011 13:48 - Усмивката!
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3743 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2011 13:51


image
Аз те попитах за какво мислиш,а ти ми каза:

-Не зная.Вятърът отвява мислите ми като калинки.

Тогава аз вдигнах ръка,хванах една мисъл и я затворих в шепата си

като в кибритена кутийка.Долепих ухо и чух гласа на затворената калинка:

-“Не искам да си отиваш!“
image

Усмихни се.

Какво,че ще си отида?

На далечен път заминават и жеравите,но ще се върнат.

Зад червените къщи изчезва Слънцето,но ще се върне.
image

И влаковете се завръщат,нали?

И хората.

Какво са разстоянията метър и километри?

Има очи,които виждат през високите планини.

Има мисли които летят над безкрайните равнини.

Има хора,които никога не се разделят.

Усмихни се.

Недялко Йрданов

image

Когато получиш усмивка – усмихни се и ти, предай усмивката на друг.










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2210398
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!