Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2010 21:33 - ЛЕГЕНДА ЗА КАКТУСА И РОЗАТА
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2269 Коментари: 1 Гласове:
2



image

Наближавал рожденият ден на нежната и беззащитна роза.Всички цветя и приготвили подаръци - цветни листчета с капчици роса. Само Кактусът не знаел какво да направи. "Розата е толкова прекрасна! - мислел той. - А аз съм толкова неугледен с тия бодли ... Не, не е за мен рожденния и ден." Но Розата била чувствителна и внимателна и сякаш предугаждайки тъжните мисли на Кактуса, помолила една позната пеперуда да му предаде непременно да дойде на рожденния и ден. Та нали приятелството е по-ценно от всичко. Как се зарадвал Кактусът на поканата!
-Непременно ще дойда - казал той на пеперудата.

image

Рожденният ден на Розата настъпил. Приемайки подаръците от гостите, тя се усмихвала на всеки нежно и леко тъжно. Последен към Розата пристъпил Кактусът.
-Желая ти от сърце всичко най-хубаво! - казал той. - Но ти си толкова нежна и ранима, затова и усмивката ти е винаги леко печална. Дълго мислих какво да ти подаря ... Ето, заповядай ... - и той и поднесъл трънена дрешка.
-Благодаря ти, скъпи приятелю! - отвърнала Розата. - Наистина много ми трябваше такава дреха. Но ти си прекалено скромен, премълча, че също имаш рожден ден. Но аз не съм забравила. Приеми и ти подарък от мен!

image

И Розата му подала ароматна бяла пъпка.
Оттогава Розата носи бодлива дрешка, а Кактусът цъфти на рожденния си ден.

image




from: Gloxy-Floxy


Тагове:   легенда,   кактуса,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Интересна притча!:)
26.03.2010 23:56
Благодаря ти !:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2205977
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!