Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2009 20:46 - Сън
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2520 Коментари: 1 Гласове:
0



imageНа болката в съня си ще намеря изкупление,
ще затворя влюбени очи...


и ти ще дойдеш - като някакво видение,
което бавно ще ме обсеби.

До мене тихо сякаш ти ще седнеш,image
ще ме помилваш нежно със ръка,
а аз ще искам с устни да я стигна,
да целуна тъй желаната мечта.

Ръката ми ще затрепери,
сърцето в радост ще гори
и ще търси да намери
път, по който в теб да затупти.

imageПогледът ти после ще потърся,
да видя в него моята душа
и как изтриваш да почувствам
от лицето радостна сълза.

Невярващ до себе си ще те притискам,
за да не избяга моята мечта
и пламенно да ти нашепвам
така изстраданите две слова.

Ще понеча да попитам нещо,image
но мъка ще възкръсне в мен жестоко
и ще ми стане тъй горещо,
ще пропадна сякаш надълбоко.

Радостта ще бъде само кратък миг,
очите с болка ще отворя,
не ще чуеш моя молещ вик,
ще се стопиш завинаги в простора...

Ще бъде само сън - излъган блян,
утрото отново сам ще трябва да посрещна,
но всяка нощ, дори в сълзи облян,

ще се моля пак в съня си да те срещна!

image





Тагове:   МиГ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mecheb - Ех, ти, Ме4е любимо
11.07.2009 21:53
Благодаря ти, Ме4е, че си до мен.Дано усещаш, какво правиш за мен.Аз нямам думи да го кажа и покажа.ОБИ4КАМ ТЕ СЛЪН4ЕВО МЕ4Е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2211366
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!