Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 08:58 - За моето Ангелче
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14725 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2009 09:15


imageИ ти си ангел! Ангелът- като всички други в моя живот- идваш, оставяш нещо, правиш някого щастлив и след това си отиваш.Отново ставаш ангел, застиваш в своята икона… И ти си ангел! Като всички ангели в моя живот.Тази нощ си тук, а утре ще те няма и тук ще бъде отново празно и пусто…Ще си оставил един красив миг и куп спомени, ще си оставил моите ръце протегнати към теб, готови отново да те прегращат и да те желаят, да пожелават да те имат и докосват отново, и отново… Ще си оставил очите ми- големи, черни и спокойни, както сам обичаш да казваш.Ще бъдат тъжни.Ще си ги оставил да се взират в нещо, което не виждат.Да се взират в твоята следа, която оставяш на небето след себе си, а тя е невидима.Ще ми оставиш илюзията, че някога си съществувал тук до мен.Илюзията на един миг щастие, на една доза откраднато щастие, което след това се изпарява.Ще ми оставиш илюзията, че може би някой ден ще се върнеш.Илюзията, че ще останеш завинаги тук.Тогава ще превърнеш мига във вечност и дозата щастие ще е постоянно в мен, като на система…Тогава може ви вече няма да си ангел.Тогава ще бъдеш въшебник.Вълшебникът, който съществува само в приказките и който изпълнява желания.Тогава ще си ме направил завинаги щастлива!Ще ме убедиш, че съществува вечната любов.image
Онази, която я има само по филмите.Онази любов, за която си готов на всичко, за която си готов да умреш, онази любов, която остава и след смъртта. А дали наистина съществува такава любов? Незнам.! Няма от къде да знам, защото ти все още не си вълшебник. И ти си ангел като всички други, които ме правят за миг наистина щастлива, наистина обичана и желана, и харесвана, обожавана, красива…Караш ме да съм щастлива!Нещо, което може да направи само ангел.Колко рядко съм истински щастлива… Но ангелите имат мисия и всяка мисия има край.Твоята утре ще свърши.И всеки допир, всяка целвка ще бъде белег…спомен… Имaм чувството, че започвам да ставам като теб, да се превръщам в земен ангел, който обаче винаги остава тук.Научих се да не плача след всяка раздяла, след всеки опит да видя нечия следа на небето.Може би съм станала по-силна,незнам.Но също като ангелите аз не плача при раздяла.Ангелите не плачат!Ако заплачат някога сълзите им са златни и тогава нямат крила.Тогава стават като мен, когато ми е тъжно, тогава и аз оставам без ония крила, които ми дават живот и сили да продължа напред… Може би се превръщам в ангел.Може би мисията ми е да правя някого щастлив и след това сама да си отивам. Това е изкуство. Сега се уча. И ти си ангел, като всички тях- хората, жестовете, мимиките, думите, усмивките, допират на всеки ангел влязъл в душата ми , в живота ми, в орбитата ми и я променил.За части от времето, от часа, от минутата, от секундата…ме е направил щастлива! Благодаря ти, че съществуваш! И ти си ангел!


http://www.vbox7.com/play:074379c4




Тагове:   Ангел,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mislq, 4e tova e izkustvo. . da na...
19.06.2009 09:37
mislq ,4e tova e izkustvo .. da napravi6 4oveka do teb 6tastliv..iska se madrost, tarpenie, dobrota i mnogo mnogo lubov..
цитирай
2. анонимен - ISTINSKATA VSEPOGLUSHTASHTA L...
08.02.2010 15:01
ISTINSKATA VSEPOGLUSHTASHTA LIUBOV SUSHTESTVUVA HORA NE SPIRAITE DA VIARVATE AZ IA SRESHTNAH...EDINSTVENOTO KOETO TRIABVA DA NAPRAVITE E VINAGI DA STE VERNI NA SEBE SI DORI I TOVA DA E V RAZREZ S OBSHTESTVENITE PORIADKI..PROBLEMA E CHE DAJE I DA IA SRESHTNEM NIE STRAH NO VIARVAITE MI AKO IA SRESHTNETE VSICHKITE VI PREGRADI SHTE SE SRINAT..VINAGI SUM SI MISLELA CHE IA IMA NO MNOGO PUTI SUM SE SUMNIAVALA DALI NE E PROSTO ILIUZIA PORODENA OT FILMITE I KNIGITE I KOGATO NAI MALKO OCHAKVAH IA SRESHTNAH.. VSE OSHTE OSUZNAVAM KAKVO MI SE SLUCHI....NO IA IMA!!NE SPIRAITE DA VIARVATE !!I TOVA E TOCHNO TOLKOVA ISTINA KOLKOTO I TOVA CHE MEN ME IMA:):):)VECHE IMAM DOKAZATELSTVOTO..NE SE SUMNIAVAITE..PROSTO SI SLEDVAITE PUTIA, USYVYRSHENSTVAITE SE VSEKI DEN I RANO ILI KUSNO TOI SHTE SE POIAVI
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2205998
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!