Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 14:50 - Красиво е морето!
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3779 Коментари: 2 Гласове:
1



imageНе съм родена край морето, но възможността да живея там, ме прави безумно щастлива. Щастлива съм, че мога да го виждам всеки ден. Гледам го, когато е бурно или спокойно. До него съм, когато е студено - зимата, топло - през лятото. И от всичко, най-много ме прави щастлива това, че морето е било с мен дори и в най-трудните моменти от живота ми. imageЧрез него преодолявам болките си, чрез него се радвам и на успехите си. И с гордост мога да кажа, че морето е моят най-добър приятел. Никой друг не е способен да ме разбира повече от него. Аз нямам много приятели, но за сметка на това имам бистротата на това море, имам неговата необятност, имам го цялото. И мога да бъда с него винаги, когато пожелая.image

Аз плача и единствено морето винаги търпеливо ме изслушва. То сякаш поглъща сълзите ми и ги завлича навътре, навътре в дълбоките си води. Понякога, същото то ми прави комплименти, когато нежно ме докосва по дланите и ми шепти, че не е хубаво да тъжа.image

Красиво е морето! Най-много обичам, когато е студено и бурно. През есента или зимата. Отивам до брега и сядам на пясъка. Седя там с часове, а вълните му ме пръскат. Тогава усещам самотата му. И морето като мен няма приятели, и по това си приличаме. Хората казват, че в трудни моменти си проличават истинските ти другари. Така е, убедих се и аз в това. А знаете ли, кой е най-ужасният период за морето? Това е  моментът, в който всички го изоставят. imageТръгват си и бягат надалече. За хората, морето не е нищо през зимата. А точно тогава, то, милото има нужда от компания. Разбира се, аз съм готова да му я дам, но дали това е достатъчно? Аз му подарявам цялото си свободно време. Гледам го и му се радвам. И всяка една минута в повече, прекарана с него, ме прави малко по-добра. Но и аз не знам вече, хубаво ли е да си добър? Това само те наранява. Но въпреки всичко съм длъжна да опитам, защото искам да приличам на морето. То, дори и нещастно през зимата, всяко лято посреща гостите си и им дава всичко. Подарява им невероятни моменти. И така то се радва като вижда усмивките им.

image
Няма по-добър приятел от него, няма по-красиво място, няма нищо, което може да го замени.

Обичам те, море!





Тагове:   морето,   нужда,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 4udesna pesen. . . obi4a6 li ki4ka. . ...
17.06.2009 14:54
4udesna pesen...obi4a6 li ki4ka..az mnogoooooooo q slu6am..imam i diskovete...
цитирай
2. mecheb - pesenta si e hubawa, no. . . . . . ne sym ...
17.06.2009 15:49
pesenta si e hubawa,no...... ne sym zapoznata s cqloto i twor4estwo....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2206031
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!