Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 16:49 - Обичам те
Автор: mecheb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1999 Коментари: 4 Гласове:
0



           image              Обичам те! Две думи толкова сладки и топли! Мога и искам да ги шепна само за теб! За теб да направя всичко!
Една прекрасна вечер луната ми се усмихна, огря лицето му и ми прошепна "Това е той!". Да това е той – моята сбъдната мечта, не е сън, той е съвсем истински, най-хубавото и цветно нещо в моя живот. Чаках дълго, но чакането си заслужаваше! Сега те открих и заклевам се, никога и за нищо на света няма да допусна да се изгубиш. Един цветен сън! imageЕдна сбъдната мечта! Реален сън! Искам този ден да счупя дъгата на две, от нея да сглобя сърце и в него да заключа цялата обич на света. Този ден искам да събера слънцето и луната в едно цяло за да докажа на света колко те обичам. Усещам полъха на бяло сияние по раменете си! Погледа на моя принц, топлината на небесното синьо сияние, което стопля сърцето ми! Радостта на любимите ми хора – букет от пъстри цветя! И аз крещя обичам те!!!
така си я представям..........


Тагове:   мечта,   сърце,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Me4ence
15.06.2009 16:54
Много е хубавко ме4е.Гушкам си те многооооооооооооо и ме4е е с ме4е.
цитирай
2. mecheb - До Ме4енцето ми
15.06.2009 17:01
и аз си гу6каммммммммммммм МНОГОООООООООООООООО МОЕТО МЕ4ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ И НЕ ПУСКАММММММММММММММММММММММ
цитирай
3. анонимен - Me4ence
15.06.2009 17:07
Blagodarq ti 4e te ima milo me4e.
цитирай
4. анонимен - i az si imam me4e. . oooooooooo kade ...
15.06.2009 17:07
i az si imam me4e..oooooooooo kade ti .. toi e cqla me4ka grizli
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2211480
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!