Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 11:30 - Добрината в хората
Автор: mecheb Категория: Други   
Прочетен: 1130 Коментари: 0 Гласове:
0



Тези мисли много ми харесаха и реших да ги споделя.


"Човек иска да създаде Доброто в себе си. Доброто обаче не се създава, то се ражда. То е вложено от начало у всеки човек и той трябва само да го съзнае и прояви. Човек трябва да бъде добър, защото Доброто е основа на живота. Без Добро, животът на човека е без основа."

"Аз искам да не ме знае този, на когото съм направил добро, а да каже: „Господ да благослови онзи, който ми направи това добро!”"

 

 






Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2206088
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!